اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا

اجرای AR روی جعبه‌های تازه دیجی‌کالا_اسکوار


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

مطرح برنده مسابقه دیجی‌کالا پرایز روی جعبه‌های بسته‌بندی دیجی‌کالا همراه تکنولوژی حقیقت افزوده یا AR اجرا شد.

ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر سرزمین، نوشته حقیقت افزوده منفعت گیری شده برای جعبه‌های تازه دیجی‌کالا است. این نوشته با مطرح نقشه‌ روی جعبه که با منفعت گیری از نشانه‌های نقل شهرهای ایران ترسیم شده، همخوانی دارد.  

این مطرح سال قبل و در مسابقه دیجی‌کالا پرایز که با نوشته بهبود توانایی مشتریان با بسته‌های دیجی‌کالا برگزار شد، رتبه اول و گفتن برگزیده را کسب کرد.

در جریان این شگفتانه،‌ کاربران دیجی‌کالا برای اسکن کد QR روی بسته‌بندی‌های تازه نیاز به نصب نرم‌افزار ندارند و تنها از طریق دوربین گوشی موبایل و منفعت گیری از مرورگر گوشی هوشمند می‌توانند جایزه دریافت کنند.

سپس از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی عکس، خودروی دیجی‌کالا از انبار به سمت خانه مشتری حرکت می‌کند و با رسیدن به خانه، یک بنر با شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» روی صفحه قرار می‌گیرد. با کلیک روی بنر، کاربران به صفحه جوایز دیجی‌کالا منتقل خواهد شد.

سه کد تخفیف خرید از دیجی‌کالا، اشتراک دیجی‌پلاس و اشتراک فیدیبو، جوایز در نظر گرفته شده برای کاربران است که هر کاربر می‌تواند یک بار از هر کدام از این تخفیف‌ها منفعت گیری کند.

اولین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز سال ۱۴۰۲ برگزار شد و قرار است از این به سپس هر سال به یکی از موضوعات حوزه بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی آنلاین، بپردازد. امسال مطرح برنده بر ۲ میلیون جعبه در ۱۸ سایز نقش بست و کاربران دیجی‌کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خریدهای‌شان را با این بسته‌بندی و مطرح تازه دریافت می‌کنند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت



منبع