وام تعمیرات خودرو

پرداخت وام تعمیرات ماشین برای تاکسی‌های تهران، تنها راه بهبود حمل‌ونقل عمومی_اسکوار


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار

به نقل از «نشاط مالکی» مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران، وام تعمیرات ماشین به تاکسی‌های تهران تعلق خواهد گرفت. به حرف های مالکی، این وام به تاکسی‌های زیر ۱۲ سال و همه خودروهای ون تعلق می‌گیرد. وام تعمیرات تاکسی‌ها کارمزد پایینی دارد و مقصد از تخصیص آن، بهسازی وضع حاضر تاکسی‌های شهر است.

نشاط مالکی در ادامه سخنانش به جزئیات این مطرح اشاره کرد. به حرف های او، قرارداد بین سازمان تاکسیرانی و تعدادی نمایندگی مجاز ماشین منعقد خواهد شد. یک بانک عامل نیز به گفتن تخصیص دهنده اعتبار در این عرصه همکاری خواهد کرد و به رانندگان تاکسی وام اراعه می‌دهد.

به این علت خودروهایی که در سن فرسودگی قرار ندارند، می‌توانند برای انجام تعمیرات از این وام منفعت گیری کنند. نشاط مالکی ابراز امیدواری کرد تعلق وام برای بهینه‌سازی تاکسی‌ها، جهت بهبود حالت حمل‌ونقل شهر تهران خواهد شد.

وام تعمیرات ماشین، آخرین راه باقی‌مانده برای بهبود حمل‌ونقل عمومی

خبرگزاری ایسنا در بهمن ۱۴۰۲ و در جریان یک گزارش، به حالت تاکسی‌های شهر تهران پرداخت. به حرف های این خبرگزاری، نیمی از تاکسی‌های تهران فرسوده می باشند. این خبر به نقل از نشاط مالکی اظهار شد. او در جریان گفتگو با ایسنا، حالت حمل‌ونقل درون‌شهری تهران را نامناسب گفت.

یقیناً سن فرسودگی تاکسی‌ها در گزارش قبلی و به گفتن نشاط مالکی، ده سال گفتن شده می بود. با این حال در گزارش جدیدتر باشگاه خبرنگاران جوان حوالی تعلق وام تعمیرات ماشین، این سن ۱۲ سال گفتن شده است. یقیناً سن تاکسی‌ها نوشته تعیین کننده فرسودگی آن‌ها نیست. با دقت به شرایطی که در سطح شهرها می‌بینیم و هزینه‌های بالای نگهداری ماشین، تاکسی‌ها زیاد سریعتر از موعد ۱۰ یا ۱۲ ساله به حالت فرسودگی می‌رسند. .

نشاط مالکی در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، سه عامل را به گفتن مانع ها نوسازی تاکسی‌ها در سرزمین گفتن کرده می بود. این سه عامل افت کیفیت خودروهای تازه، عدم‌تمکن مالی تاکسیرانان برای آورده نقدی و عدم‌تامین ماشین در زمان مقرر از سوی خودروساز می باشند. به نظر نمی‌رسد این عوامل رفع شده باشند و تنها راه اینده برای سازمان تاکسیرانی، تعمیر تاکسی‌های جاری است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت