نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار
اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Best Practices معارفه کرده است که به اکانتهای پربازدید و حرفهای، پیشنهادهای شخصیسازیشده درمورد نحوه تشکیل و اشتراکگذاری محتوا اراعه میدهد. این قابلیت تازه در قسمت تنظیمات در دسترس خواهد می بود.
«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام در پست تازه خود از قابلیت Best Practices پرده برداشت. این ویژگی به گفتن یک ابزار آموزشی برای پشتیبانی به تولیدکنندگان محتوا است و در آن برای کاربران حرفهای نکاتی درمورد تشکیل، نحوه اشتراکگذاری و کسب درآمد از ویدیوها و عکسها فراهم شده است. برای دسترسی به این ویژگی، باید به قسمت Professional dashboard پروفایل خود بروید.
قابلیت تازه Best Practices اینستاگرام برای اکانتهای حرفهای
برخی از نکاتی که در Best Practices به شما حرف های میبشود، پیشنهادهایی نسبتاً عمومی در همه شبکههای اجتماعی است، همانند این که «رشد فالوورهای خود را در طویل مدت بازدید کنید» یا «بهطور مداوم پست بگذارید». برخی از نکات نیز دقیقتر می باشند و میتوانند به شما الگوریتمهای اینستاگرام را نشان دهند: برای مثال، امکان پذیر به شما حرف های بشود که ریلزهای بیشتر از ۹۰ ثانیه به کاربران تازه نظر نمیشوند. این پافشاری بر اراعه محتوای مختصر با آنچه آدام موسری پیشازاین حرف های می بود، مطابقت دارد.
بهطورکلی احتمالا دریافت بازخورد و راهنمایی از اینستاگرام درمورد نحوه تشکیل محتواها بهمنظور افزایش تعامل برای تولیدکنندگان سودمند باشد؛ هرچند تا پیشازاین کاربران حرفهای میدانستند چطور محتواهای خود را دلنشین کنند، اما اکنون به نظر میرسد کار آنها سادهتر شده باشد. یقیناً اینستاگرام خود پیشتر اشکار میکرد که چه چیزی برای این شبکه اجتماعی مهم است؛ برای مثال امسال اینستاگرام به خالقان محتوا او گفت که بازدیدها (Views) اکنون معیار مهم این پلتفرم است.
بااینحال احتمالا دسترسی زیاد تر به نکات یا پیشنهادها، موقعیتی را تشکیل کند که در آن سختی بیشتری به تولیدکنندگان محتوا داخل بشود تا دقیقاً همانطور که پلتفرم میخواهد، پست بگذارند، و در غیر این صورت محتوای آنها دیده نشود.
دسته بندی مطالب