دو مدل جدید نیسمو و راک‌ کریک برای نیسان ایکس تریل معرفی شدند

دو مدل تازه نیسمو و راک‌ کریک برای نیسان ایکس تریل معارفه شدند_اسکوار

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار

نیسان بعد از به‌روزرسانی نیسان روگ در آمریکای شمالی، مدل ایکس تریل را برای بازارهای آسیایی نیز به‌روزرسانی کرد. دو مدل تازه نیسمو (Nismo) و راک کریک (Rock Creek) برای نیسان ایکس تریل معارفه شده‌اند که فعلاً در بازار ژاپن قابل دسترسی می باشند. این دو مدل تغییرات ظاهری، بهبودهای داخلی و ترقی فنی را نسبت به نسخه استاندارد توانایی کرده‌اند. یقیناً نسخه استاندارد تازه نیز در قیاس با قبل تحول کرده است.

طراحی و تغییرات داخلی

مدل‌های تازه نیسان ایکس تریل در آسیا، اکنون به نیسان روگ آمریکایی شباهت دارند. جلوپنجره ماشین بزرگ‌تر شده است. چراغ‌های جلو و عقب از نوع LED می باشند و سپر جلو به پلاستیک مشکی براق تجهیزشده است. رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی نسخه استاندارد نیز مطرح تازه‌ای دارند.

درون کابین ایکس تریل، ناظر قطعات مشکی رنگ هستیم و رنگ چرم ناپا نیز از بژ به قهوه‌ای تحول کرده است. نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از نوع ۱۲.۳ اینچی است و شارژر بی‌سیم تلفن همراه نیز در کنسول مرکزی قرار گرفته است.

مشخصات فنی

نیسان ایکس تریل در ژاپن تنها با سیستم هیبریدی e-Power اراعه می‌بشود. این سیستم از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری و یک یا دو موتور برقی راه اندازی شده است. موتور ۱.۵ لیتری از نوع سه سیلندر و توربوشارژر است که حداکثر ۱۴۴ اسب‌بخار قوت آزاد می‌کند. موتور الکتریکی ماشین در نسخه‌های تک‌موتوره، ۲۰۴ اسب‌بخار قوت دارد. در نسخه‌های دوموتوره، دو موتور الکتریکی محورهای جلو و عقب در کل ۳۴۰ اسب‌بخار قوت آزاد می‌کنند. موتور بنزینی در سیستم e-Power نیسان ایکس تریل، تنها نقش ژنراتور را ایفا می‌کند.

مدل‌های اختصاصی نیسان ایکس تریل

اکنون نوبت به معارفه نسخه‌های اختصاصی و تازه ایکس‌تریل می‌رسد. این دو نسخه نیسمو و راک کریک نام دارند.

نیسان ایکس تریل برای نخستین بار در تاریخ خودش، پسوند نیسمو را دریافت کرده است. در این ماشین از سیستم هیبریدی e-Power با ترقی فنی منفعت گیری می‌بشود. تنظیمات سیستم چهارچرخ محرک تیپ نیسمو تحول کرده‌اند و اکنون موتور الکتریکی محور عقب زیاد تر از حالت استاندارد فعال است. سیستم تعلیق نیز با پشتیبانی فنر‌ها و فنرهای تازه تحکیم شده است.

در مدل نیسمو از اسپویلرهای قرمزرنگی منفعت گیری می‌بشود که نیروی بالابرنده ماشین را ۲۹ درصد افت خواهند داد تا ایکس تریل چسبندگی بیشتری توانایی کند. این چنین برای نسخه نیسمو رینگ‌های ۲۰ اینچی با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت EV در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند صندلی‌های ریکارو را به‌صورت سفارشی برای این ماشین خواست دهند.

در مدل راک‌کریک، تغییراتی ظاهری برای علاقه‌مندان به آفرود تدارک دیده شده است. در این نسخه جلوپنجره مشکی و نقره‌ای، تزئینات بدنه‌ نارنجی و صندلی‌های ضدآب را خواهید دید.

قیمت و زمان اراعه نیسان ایکس تریل

فروش مدل‌های تازه ایکس‌ تریل در ژاپن از ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۵ اغاز می‌بشود. قیمت‌ این ماشین در تیپ‌های گوناگون به شرح زیر است:

  • استاندارد: قیمت آن بین ۳,۸۴۳,۴۰۰ تا ۴,۹۴۶,۷۰۰ ین (تقریباً ۲۵,۹۱۰ تا ۳۳,۳۴۰ دلار آمریکا) خواهد می بود.
  • نیسمو: از ۲۴ سپتامبر با قیمت ۵,۴۱۶,۴۰۰ تا ۵,۹۶۲,۰۰۰ ین (تقریباً ۳۶,۵۱۰ تا ۴۰,۱۷۰ دلار آمریکا) در دسترس خواهد می بود.
  • راک کریک: در اواخر نوامبر با قیمت ۴,۷۵۶,۴۰۰ تا ۴,۸۸۶,۲۰۰ ین (تقریباً ۳۲,۰۶۰ تا ۳۲,۹۴۰ دلار آمریکا) داخل بازار می‌بشود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت

[ad_2]