نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار
تپسی در راستای مطمعن از تهویه مناسب در سفرهای فصل گرما، از مطرحهای تشویقی خود برای ترغیب سفیرانش به روشنکردن کولر خبر داد.
به نقل از روابط عمومی تپسی، این روزها با گرم شدن هوا او گفت و گو منفعت گیری از کولر در تاکسیهای اینترنتی مجدد داغ شده است. تپسی اظهار کرده اولین شرکتی بوده است که از سال ۹۹ با اضافهکردن بنری در اپلیکیشن خود، تهویه هوا در سفرها را به نظرسنجی گذاشت تا بتواند با رصد این شرایط میانه سفر برای بهبودش کاری بکند.
این شرکت از ۴ سال قبل تا امروز با تعریف اقداماتی دررابطهبا کولر، تلاش کرده برای کاربرانش سفرهای تابستانی خنکی فراهم کند. تپسی اخیراً در همینباره اظهار کرده امسال مطرحهای اختصاصیای دارد تا بتواند نرخ منفعت گیری از کولر و رضایت کاربران را افزایش بدهد.
«نگار عرب»، معاون ارتباطات تپسی، با پافشاری بر الزامی بودن منفعت گیری از کولر در همه سفرهای این شرکت و رصد اختصاصی کارکرد سفیران در فصل تابستان میگوید: «تهویه هوای مناسب در سفرهای تپسی همیشه از دغدغههای ما بوده است. سالها است که در فصل تابستان، قسمت اختصاصیای به اپلیکیشن تپسی اضافه میبشود تا با شراکت کاربران، از حالت تهویه سفرها مطلع شویم. خوشبختانه فرهنگ منفعت گیری از کولر در بین سفیران تپسی تشکیل شده اما برخی به علت مشکلاتی همانند خرابی کولر ماشین یا همه شدن گاز کولر تا این مدت با این رویکرد همراه نشدهاند. در همین رابطه مطرحهای اختصاصیای برنامهریزی شده تا به این سفیران پشتیبانی کنیم مشکلی برای روشنکردن کولر نداشته باشند.»
به حرف های او، تپسی عمل های زیر را به مقصد بهبود تهویه هوای سفرهای تابستان امسالش اغاز کرده است:
تسهیل سرویس شارژ کولر برای سفیران
ضمن اضافهکردن مراکز اراعهدهنده سرویس شارژ گاز کولر در تهران، این سرویس برای سفیران فعال در شهرهای کرج، قم، مشهد و اصفهان نیز اضافه شده است. سفیران تپسی با مراجعه به این مراکز میتوانند گاز کولر خودرویشان را با حداقل قیمت، ۶۰۰ هزار تومان شارژ کنند. بهعلاوه ۲۰ درصد این هزینه برای سفیران پرکار ناوگان، در قالب پاداش از طرف تپسی پرداخت خواهد شد.
تعلق وام برای تعمیرات اساسی و سنگینتر
این چنین تپسی برای تعمیرات اساسی و سنگین خرابی کولر سفیران پرکارش وام اختصاصی ۱۰ میلیون تومانی با سود صفر درصد در نظر گرفته است.
پاداش اختصاصی برای منفعت گیری از کولر
یکی دیگر از مطرحهای تپسی برای مقابله با گرمای تابستان اهدای پاداش به سفیرانی است که مسافران درمورد کولر به آنها بازخورد مناسبی دادهاند. مطابق این مطرح، بهازای هر بازخورد مثبت ۱۰ هزار تومن به کیف پول رانندهها اضافه میبشود.
این شرکت از کاربرانش خواسته با شراکت فعال در نظرسنجی میانه سفر (درمورد تهویه هوا)، به بهبود شرایط سفر در تابستان پشتیبانی کنند. تپسی پیشازاین اظهار کرده می بود هرهفته تأثیر بازخورد مسافرها به سفیران نمایش داده میبشود تا آنها از عملکردشان در ناوگان باخبر شوند. به عبارت دیگر، برای راحتی کاربران در ثبت بازخورد، نظرات آنها درمورد تهویه هوای سفر همان لحظه به رانندهها خبر داده نمیبشود، بلکه چند روز تجمیع و آخر هفته نمایش داده خواهد شد.
دسته بندی مطالب