رونمایی تک‌نت از پشتیبانی آنلاین با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری

رونمایی تک‌نت از حمایتآنلاین با سرویس تماس‌ صوتی و تصویری_اسکوار

[ad_1]
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی اسکوار

«تک‌نت»، اراعه دهنده راهکارهای ارتباطی دیجیتالی برای سازمان‌ها و قسمت خانگی، روز ۵شنبه، ۲۴ آبان ماه ۲۷ سالگی خود را جشن گرفت. 

در این جشن که با شعار «آغازی برای تحقق یک رویا» برگزار شد، مدیران تک‌نت از دو خدمت تازه که قرار است برای اولین بار در سرزمین به مشتریان خانگی و سازمانی اراعه بشود، رونمایی کردند.

خدمت اول، امکان حمایتآنلاین صوتی و تصویری از کاربران است. با این ابزار مشتریان خانگی و سازمان‌ها می‌توانند به طور صوتی و تصویری و در هر ساعتی از شبانه‌روز (به‌صورت ۲۴/۷) هدایت و حمایتشوند.
خدمت دوم نیز اراعه اینترنت شخصی‌سازی شده و مشابه با نیاز هر کاربر می بود. تک‌نت در نظر دارد با دادن مشاوره به افراد این چنین نیازسنجی آنها در خصوص اینترنت، بسته‌های اینترنت مناسب با جامعه مقصد و مقرون‌به‌صرفه به افراد و سازمان‌ها را آماده‌سازی کرده و اراعه دهد. 

تک‌نت در سال‌های فعالیتش تلاش کرده با منفعت‌مندی از تیمی متخصص و به کارگیری فناوری روز، راهکارهای جامع ارتباطی را برای سازمان‌‎ها و کاربران قسمت خانگی تشکیل کند. 

توقف به معنی مرگ تدریجی است

«مسعود کرانی»، مدیر عامل تک‌نت در سالگرد تاسیس این شرکت با اشاره به این که تک‌نت با رویای دسترسی آسان و سریع افراد به اینترنت اغاز به کار کرد، او گفت: «ما می‌خواستیم دسترسی برای یک اتصال امن به دنیای مجازی را برای سازمان‌ها و افراد تشکیل کنیم. یقیناً که این رویا و این مسیر همیشه با چالش‌های بسیاری همراه می بود. ولی ما به مقصد‌مان ایمان داشتیم و از این رو متعهد به تشکیل و گسترش سرویس‌های با کیفیت بودیم. ضمانت به این مقصد می بود که علتشد امروز در اغاز ۲۷ سالگی، بتوانیم از دستاوردهای بسیاری که کسب کردیم، بگوییم و در کنار یکدیگر جشن بگیریم.»

او در ادامه به تداوم این مسیر و اراعه خدمات هوشمند با منفعت‌گیری از فناوری روز خبر داد و او گفت: «در طول این سال‌ها، ما به گسترش خدمات ارتباطی دیجیتالی در قسمت سازمانی و خانگی پرداختیم، اما قرار نیست در همین جا متوقف شویم. چرا که توقف در این نقطه به معنی مرگ تدریجی ما و هدر رفتن کوششهای ۲۷ ساله‌ ما است.»
کرانی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به این نوشته که در عصر حاضر مفاهیم مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با زندگی روزمره افراد گره خورده، آن دسته از سازمان‌ها و کسب و کارهایی می‌توانند به بقای خود ادامه دهند که بتوانند به راهکارهای هوشمند دسترسی داشته باشند. چرا که این راهکارها با اهمیت ترین نقش را در کارکرد سازمان‌ها ایفا می‌کنند و هر سازمانی که بتواند هوشمندتر بشود در واقع بقا و حیات خود را در این شرایط متغیر، ضمانت کرده است.»
مدیر عامل تک‌نت با اشاره به این که قرار است این شرکت در آینده به سمت راهکارهای هوشمند سازمانی حرکت کند و به‌اختصاصی بر نوآوری‌های ارتباطی و تغیرات دیجیتالی متمرکز بشود، او گفت: «جشن ۲۷ سالگی تک‌نت، آغازی برای تحقق یک رویاست و آن رویا، رویای دیجیتالی شدن و اراعه راهکارهای جامع سازمانی هوشمند به سازمان‌ها است.»

منفعت‌مندی بیشتر از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از راهکارهای تک‌نت

«مهدی کرانی»، معاون فروش تک‌نت نیز در این مراسم، «هوشمندتر شدن» را یکی از راهکارهای بقا در اکوسیستم جاری سرزمین گفت و او گفت: «حرکت به سمت ابزارهای مدرن، علاوه بر این که بقای سازمان‌ها را در شرایط جاری ضمانت می‌کند، علتایجاد مزیت رقابتی و قیمت افزوده برای اراعه‌دهندگان این خدمات می‌بشود؛ به این معنی که هر چه اراعه‌دهندگان، ابزارهای هوشمندتری اراعه دهند، می‌توانند سازمان‌های بیشتری را به منظور خدمت‌رسانی به کاربرانشان توانمند کنند.»

معاون فروش تک‌نت افزود: «باید به این مسئله دقت کرد که نوآوری در اراعه سرویس‌ها، یک مسیر است نه یک مقصد. این مهم در تک‌نت جاری است چرا که از همان روزی که تک‌نت شکل گرفت، نوآوری و اراعه خدمات نوآورانه یکی از رسالت‌های ما به شمار می‌رفت.»

او در قسمت فرد دیگر از سخنان خود به دستاوردهای تک‌نت در اراعه خدمات سازمانی و خانگی اشاره کرد و در ادامه گفت: «تلاش تک‌نت در این سال‌ها، اراعه راهکارهای جامع و یقیناً سفارشی شده سازمانی (همانند سرور اختصاصی) برای همه صنایع بوده تا با منفعت گیری از آن بتوانند از چالش‌های خود عبور کرده و خدمات با کیفیت بالاتری را به کاربرانشان اراعه دهند. تک‌نت بعد از ۲۷ سال توانست در بیشتر از ۱۱۰۰ شهر پوشش خدمات اینترنتی تشکیل کند و بیشتر از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از محصولات و سرویس‌های تخصصی ما منفعت گیری کنند.»

کرانی این چنین با اشاره به این نوشته که راهکارهای جاری پاسخگوی نیازهای آینده نیستند، او گفت: «با وجود این که ضریب نفوذ ما در بین سازمان‌ها و افراد به واسطه راهکارهای جامع و تخصصی افزایش یافته؛ اما باید به این مسئله اشاره کرد که امروزه دیگر نمی‌توان با تکیه صرف بر این راهکارها، سازمان‌ها را توانمند کرد.»

او در ادامه او گفت: «تلاش ما در این صنعت محدود به اراعه راهکارهای جامع ارتباطی سازمانی نمی‌بشود. بلکه قرار است طی هفته‌های آتی از دو خدمت اختصاصی به منظور ترقی مشتری‌محوری در سازمان‌ها، نیز رونمایی کنیم. این دو خدمت به منظور افزایش رضایت‌مندی این چنین اراعه سریع تر خدمات به جامعه مقصد، راه‌اندازی و گسترش داده شده است.»

معاونت بازاریابی تک‌نت خدمت اول را دسته‌بندی یا Segmentation اینترنتی مشابه با نیاز و کارکرد افراد گفت که برای اولین بار در ایران تشکیل شده است؛ در این خدمت حجم و پهنای باند اینترنتی مشابه با نیاز افراد به آن‌ها معارفه می‎‌بشود. کرانی در خصوص این خدمت او گفت: «با این خدمات تصمیم داریم برای اولین بار در ایران حجم و پهنای باند اینترنتی مشابه با هر نیازی را شناسایی کرده و با دادن مشاوره به افراد، خدمت مناسبی را برایشان تشکیل و به نوعی شخصی سازی کنیم. با این خدمت افراد می‌توانند به اینترنت مشابه با کار و یا نیازشان دسترسی اشکار کنند و حتی هزینه‌های کمتری برای اینترنت خود بپردازند.»
بر پایه این گزارش، سرویس فرد دیگر که در جشن ۲۷ سالگی تک‌نت رونمایی شد، «گسترش تعامل های ارتباطی در قالب تماس‌های تصویری و صوتی» است. به حرف های کرانی، «این سرویس علتمی‌بشود نحوه حمایتاز سازمان‌ها این چنین کیفیت خدمت رسانی به آنها و به مشتریانشان ارتقا یابد.»

با بستر آنلاین ارتباطی امکان برقراری تماس تصویری میانه چت، به اشتراک‌گذاری صفحه، ضبط کامل ربط ویدئویی و صوتی و امکان ربط زنده در خارج از ساعت‌های اداری و در صورتی که کاربر نیاز به حمایتداشته باشد وجود دارد که این موارد از جمله مزیت‌های این خدمت برای سازمان‌ها و کاربران به حساب می اید. 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

تکنولوژی

اموزشی

سلامت

[ad_2]