[ad_1]
بزرگترین حراج سال دیجیکالا با نام «جمعه سیاه» یا همان بلکفرایدی اغاز میبشود. مشتریان دیجیکالا از اول تا هفتم آذر ماه میتوانند در پویش خرید با تخفیفهای شگفتانگیز این فروشگاه شرکت کنند. پیشبینی میبشود در این بازه وقتی، حجم سفارشات در این فروشگاه بزرگ آنلاین، دو برابر بشود. در همین جهت، دیجیکالا اظهار کرده است که ظرفیت دریافت خواست از فروشندهها را نیز دو برابر کرده است.
به نقل از دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی دیجیکالا، روشهای دریافت خواست از فروشندهها در این فروشگاه، در سه مسیر تعریف میبشود. مسیر اول، مراجعه حضوری فروشندهها به مراکز دیجیکالا است. مسیر دوم از خودروهایی که در سطح شهر تردد میکنند، میگذرد. این خودروها برای دریافت خواستها در بازههای وقتی اشکار برای دریافت و تحویل خواست مراجعه میکنند. مسیر سوم اما سرویس فرست مایل (first mile) نام دارد که مراجعه به محل فروشنده توسط دیجیکالا، در این گزینه، انجام میبشود.
افزایش ظرفیت تحویل تا ۴۴۰۰ خواست در یک روز
برای مدیریت خواستها، در هفته بلکفرایدی، روزهای جمعه هم به جدول وقتی دریافت خواست از فروشندهها اضافه شده است تا فاصله وقتی بین دریافت خواست و تحویل خواست در ایام بزرگترین حراج سال دیجیکالا، مختصرتر بشود. در همین جهت، ظرفیت خواستهای مشتریان در یک هفته مورد او گفت و گو برای سرویس «تحویل همان روز» و «تحویل روز سپس» به طور قابل توجهی افزایش اشکار خواهد کرد .
در تهران، دیجیکالا ظرفیت منفعت گیری از سرویس تحویل همان روز را تا ۴۴۰۰ خواست افزایش داده است. در واقع این فروشگاه آنلاین میتواند ۴ هزار و ۴۰۰ خواست را در یک روز به ثبت رسانده و همه آنها را در همان روز به مشتریان خود تحویل دهد. این چنین در رابطه شهر کرج این عدد (سرویس تحویل کالا در همان روز) به ۶۰۰ خواست در روز رسیده است.
یقیناً افزایش ظرفیت تحویل و دریافت به استان تهران خلاصه نمیبشود و سرویس «تحویل روز سپس» در اصفهان به ۲۰۰ خواست در روز افزایش اشکار کرده است.
گفتنی است خواستهایی که تا قبل از ساعت ۱۸ در این ایام ثبت شوند، در دسته «تحویل همان روز» قرار میگیرند و در غیر این صورت ارسال آنها به گمان زیاد به روز سپس موکول میبشود. این چنین در شهر اصفهان، خواستهایی که تا پیش از ساعت ۲۳ شب، نهایی شوند، فردای همان روز به دست مشتریان دیجیکالا در اصفهان خواهند رسید.
[ad_2]
منبع